Goede afspraken gemaakt en nagekomen.
Prima werk geleverd.Frans uit Nijmegen
Prettig in de omgang, goed bereikbaar, rustige, gestage werkerMarianne uit Nijmegen
Arno Vink is een heel kundige vakman. Hij had al 2 klussen voor ons naar volle tevredenheid gedaan (de keuken gerenoveerd en een grote computer-werkplek gemaakt). Afgelopen week heeft Arno ons toilet heel mooi gerenoveerd. We hopen dat hij volgend jaar tijd heeft om ook de badkamer te renoveren. Zo niet, dan heeft hij beloofd om een collega-Klussenier in te schakelen.Han uit Nijmegen
Nauwkeurig, betrouwbaar, netjes werkend, steeds ruimte voor overleg, rustig werktempo, komt afspraken na, vriendelijk, aandacht voor afwerking, flexibelNEL uit Nijmegen
Gewoon top, snel en netjes!DFCS uit Nijmegen
Mijn ervaring met Arno Vink is prima. Komt zijn afspraken na, is vriendelijk, werkt goed door en helpt daar waar het kan (agenda)
om z.s.m. het verzoek te realiseren. Dat is beide keren naar tevredenheid gelukt.
De ruimte waar hij werkt maakt hij na afloop ook meteen schoon. Voor een volgende klus vind ik Arno Vink weer.NISA uit Nijmegen
Prettig, en zeer professioneel.Y uit Nijmegen
Prettig contact zowel voor als tijdens de werkzaamheden. Arno denkt mee met klant en zoekt oplossingen om problemen te verhelpen. Al met al alleen maar goede ervaringenRené uit Nijmegen
Klus netjes en op tijd uitgevoerdWilly uit Nijmegen
Ik maak zelf geen gebruik van Facebook, daarom antwoord ik via deze mail.
Ik ben tevreden van uw werk.
Mocht ik nog in de toekomst klusjes hebben of iemand in mijn buurt kennen die op zoek naar een klussenier is, zal ik aan u denken.
Wel wil ik u aanraden om tegen uw klant goed te zeggen wanneer u in de ochtend van plan bent om te komen, zodat deze klant ook zijn tijd beter kan organiseren.L uit Nijmegen
We zijn met name erg te spreken over de manier waarop hij een probleem onmiddellijk kwam oplossen en ook per email en telefoon meteen reageerde.J. uit Nijmegen
Werkt netjes en snel. Gemakkelijk in het contact. Goed bereikbaar. Houd zich aan de afspraken. Er was helaas wat fout gegaan, echter toen ik hem hierover belde heeft hij dit direct kosteloos opgelost!Febe uit Beuningen Gld
Vakkundige, betrouwbare en vriendelijke man die goed en strak werk levert en schoon werktBERNARD uit Nijmegen
Ik had één opdracht van meerdere kleine klussen. Arno reageerde snel, was duidelijk en dacht mee. Werk was snel ingepland en is netjes afgeleverdNiels uit Nijmegen
Heldere communicatie, vlotte service, keurig uitgevoerde werkzaamheden. Kan zijn diensten niet genoeg aanbevelen!Henri uit Nijmegen