Goede afspraken gemaakt en nagekomen.
Prima werk geleverd.Frans uit Nijmegen
Prima, goede samenwerking!Wil uit Nijmegen
Over het algemeen zeer positief. Arno is vriendelijk en meedenkend. Afgelopen herfst was het wat lastig contact met hem te krijgen, en het duurde uiteindelijk langer dan gepland voordat de opdracht begon. Dat gezegd hebbende had ik geen haast en is de opdracht met uitmuntend vakmanschap uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden.Remco uit Nijmegen
Arno Vink is een keiharde werker die zich vooraf goed oriënteert op de klussen, heel creatief meedenkt over oplossingen en heel eerlijk aangeeft wat mogelijk is en wat niet, en vervolgens de klus echt perfect uitvoert (inclusief opruimen). En dat voor een heel redelijke prijs.MLL uit Nijmegen
We zijn met name erg te spreken over de manier waarop hij een probleem onmiddellijk kwam oplossen en ook per email en telefoon meteen reageerde.J. uit Nijmegen
Een zeer goede ervaring, waar we graag nog eens gebruik van willen maken.Evie uit Nijmegen
Eerlijk, werkt netjes en vakkundigA uit Nijmegen
perfect. voor herhaling vatbaarVera uit Nijmegen
Prima samenwerking en alles na volle tevredenheid.Esther uit Nijmegen
Arno is een echte vakman die uitstekend werk levert. Hij werkt nauwkeurig en heeft oog voor detail. Arno is erg prettig in de omgang en denkt goed mee wat de mogelijkheden zijn qua werkzaamheden ook gedurende de uitvoering.Sanne en Martijn uit Nijmegen
Klus netjes en op tijd uitgevoerdWilly uit Nijmegen
Vakkundige, betrouwbare en vriendelijke man die goed en strak werk levert en schoon werktBERNARD uit Nijmegen
Harde werker, duidelijk in wat hij wel en wat niet aanpakt, ziet bij problemen snel oplossingen, werk netjes en vakbekwaam uitgevoerd, prettig in contactFrans uit Ooij
Werkt netjes en snel. Gemakkelijk in het contact. Goed bereikbaar. Houd zich aan de afspraken. Er was helaas wat fout gegaan, echter toen ik hem hierover belde heeft hij dit direct kosteloos opgelost!Febe uit Beuningen Gld